Sekite naujienas:
English
LATGA-A | IAMIC 
 
   
  Titulinis > Klasikinė / Šiuolaikinė > Reaktyvinė 2% filantropija: skirkite ir aktyvinkite
 
 
Mūsų adresas

NAUJIENOS

2015-04-01

Reaktyvinė 2% filantropija: skirkite ir aktyvinkite



Manto Savickio nuotrauka
Lietuvos muzikos informacijos centras primena, jog iki gegužės 1 d. kiekvienas dirbantis ir mokesčius mokantis Lietuvos pilietis gali aktyviai įsitraukti į gyventojų pajamų mokesčio (GPM) paskirstymo procesą ir autonomiškai nuspręsti, kaip turėtų būti panaudojami 2 % nuo jo sumokėto GPM. Šis paramos teikimo būdas nereikalauja jokių papildomų išlaidų, bet reikalauja keliolika minučių trunkančių veiksmų, žinoma, grįstų reaktyvine motyvacija.

Vis dėlto, Lietuvos muzikos informacijos centras kviečia „įsijungti“ šią reaktyvinę motyvaciją ir nukreipti savo pilietiškai socialinę valią, skiriant 2 % GPM ne pelno siekiančiai organizacijai, turinčiai paramos gavėjo statusą. Jeigu nuspręstumėte šią paramą skirti mūsų įstaigai, aštrinant jos veiklos produktyvumą, mes būtumėm rizikingai dėkingi!

Norint tai padaryti, reiktų užpildyti formą FR0512, kurią galima rasti prisijungus prie Valstybinės mokesčių inspekcijos sukurtos Elektroninio deklaravimo sistemos, ir joje įrašyti tokius duomenis:

Grafose 1, 2, 3V, 3P – nurodyti savo asmens duomenis;
Grafoje 5 (mokestinis laikotarpis) – pasirinkti 2014;
Grafoje 6S – pažymėti „x“;
Grafoje  E1 (gavėjo tipas) – įrašyti 2;
Grafoje  E2 (gavėjo identifikacinis numeris (kodas) – įrašyti 125508299;
Grafoje  E3 (mokesčio dalies paskirtis) – įrašyti VšĮ Lietuvos muzikos informacijos centras;
Grafoje  E4 (mokesčio dalies dydis (procentais) – įrašyti 2,00 arba mažiau, jei paramą skaidote.
Grafoje E5 nurodykite paramos laikotarpį (jis gali būti ir didesnis kaip 1 metai)

Ačiū už paramą ir pasitikėjimą!

© Muzikos informacijos ir leidybos centras, A. Mickevičiaus 29, 08117 Vilnius, tel: (8 5) 272 69 86. Siųskite klausimus / komentarus adresu info@mic.lt
Visos tekstų, nuotraukų, logotipų, muzikos, iliustracijų teisės yra saugomos įstatymų. Medžiagą galima naudoti autorių ir atlikėjų reklamos tikslais, tačiau būtina minėti autorių ir šaltinį, jei jie yra žinomi. Jei tokių nuorodų nėra, šaltinis yra Muzikos informacijos ir leidybos centras (MILC).