Rugsėjo 17-25 d. vyksiančiame 53-iajame šiuolaikinės muzikos festivalyje Varšuvos ruduo pristatoma Ryčio Mažulio elektroninė ir akustinė muzika. Rugsėjo 18 d. „Koneser“ kultūros centre iš įrašų skambės „Monada“ ir „Grynojo proto klavyras“ – utopinės „superfortepijoninės“ kompozicijos, kaskart stebinančios klausytojus maksimaliai sutankintais garsų procesais, preciziškai kontroliuojamo chaoso efektu.
Koncerte įvyks ir naujo, „Varšuvos rudens“ užsakyto Mažulio kūrinio „Ketvirtatonių kanonas“ premjera (atliks fortepijoninis duetas Helena Bugallo ir Amy Williams). Pasak kompozitoriaus, „kūrinio idėja paremta klasterių eile, kurie prasideda aukščiausiame registre ir pamažu leidžiasi iki pat žemiausiųjų natų – užgaunami beveik visi fortepijonų klavišai. Ritminė kūrinio organizacija laisva ir neapibrėžta, tai tarsi ‚muzika be tempo‘ – tyli, rami ir statiška. Abu pianistai groja tą pačią partiją kanonu, abu fortepijonai suderinti ketvirtatonio skirtumu.“ Koncertą užbaigs lenkų kompozitoriaus Paweło Szymańskio „a piu chorde“ fortepijonui ir aštuonioms arfoms.
„Varšuvos rudenyje“ taip pat bus pristatyta Norvegijoje gyvenančio jauno lietuvių kompozitoriaus ir medijų menininko Igno Krunglevičiaus audiovizualinė instaliacija „Interrogation“, kuri veiks rugsėjo 12-25 d. „Tęcza“ studijoje, salėje Nr.1.
MILC inf.