X tarptautinis Thomo Manno festivalis, vyksiantis liepos 15-22 d. Nidoje, šiemet siūlo pamedituoti kraštovaizdžių tema - tiek gamtiškųjų, tiek ir kultūrinių. Šių metų festivalio moto: "Kultūros kraštovaizdžiai. Miestai po lūžio: Klaipėda, Kaliningrad, Gdansk". Festivalio programoje - klasikinės muzikos vakarai, diskusijos, parodos, filmai, tradiciškai organizuojami kartu su Vilniaus Goethės institutu, Lenkų institutu, Šiuolaikinės dailės informacijos centru.
Liepos 15 d., 20 val. Nidos evangelikų liuteronų bažnyčioje vyksiančiame atidarymo koncerte skambės
Felikso Bajoro festivalio užsakymu parašyto kūrinio premjera. Naujasis Bajoro Styginių kvartetas (grieš Kauno styginių kvartetas), kuriam suteiktas mįslingas "Nidus D6" pavadinimas - ketvirtasis kompozitoriaus opusas tokiai sudėčiai. Pasak autoriaus, šioje kompozicijoje jis vengęs lyrikos, kurią tarsi savaime turėtų suponuoti Kuršių Nerijos kraštovaizdis. Bajoras pasirinko filosofiškų apmąstymų kelią, ieškojo dramatiškesnių dalykų - tam idealiai, jo požiūriu, tiko visai šalia Neringos, Baltijos jūroje įrengta rusų naftos platforma D6. Reali galimų avarijų grėsmė unikaliam kraštovaizdžiui tapo kompozitoriaus vaizduotę stimuliuojančiu veiksniu.
Liepos 18 d., 19-22.30 val. prie Nidos švyturio garso instaliaciją kurs Linas Rimša. Garsai sklis iš šešių šaltinių: penki jų su dviejų sekundžių vėlavimu transliuoja identišką garsinę medžiagą, kurios pagrindas - japonų tradicinės muzikos fragmentai. Iš šeštojo garso šaltinio periodiškai pasigirsta
a la barokinio choralo epizodas, atliekamas vargonais. Skambanti instaliacija pavadinta "Rudens introdukcija", kadangi, kaip teigia autorius, tiek baroko, tiek tradicinė japonų muzika jam visuomet kelia stiprias asociacijas su rudeniu.
Muzikos informacijos ir leidybos centro inf.