Sekite naujienas:
English
LATGA-A | IAMIC 
 
   
  Titulinis > Naujienos > Lietuva dalyvauja pasaulinėje muzikos mugėje MIDEM 2011
 
 
Klasikinė / Šiuolaikinė
Džiazas
Folk / World / Country
Pop / Rock / Urban
Elektroninė
Senoji estrada

Mūsų adresas

NAUJIENOS

2011-01-20

Lietuva dalyvauja pasaulinėje muzikos mugėje MIDEM 2011


Sausio 23-26 d. Kanuose, Prancūzijoje jau keturiasdešimt penką kartą vyks svarbiausias pasaulio muzikos industrijos metų įvykis – mugė MIDEM 2011. Lietuvos muzikos eksporto biuro kartu su VšĮ „Eksportuojančioji Lietuva“ organizuotame nacionaliniame stende dirbs Lietuvos muzikos industrijos atstovai. Savo  produkciją bei paslaugas mugėje pristatys: CD/DVD gamintojai „BOD Group“, įrašų kompanijos „Semplice“, „Monaco Production“,  „Prioro Įrašų Grupė“, platinimo bei licenzijavimo kompanija „Bomba“ bei „Eksportuojančioji Lietuva“, Lietuvos muzikos eksporto biuras su Lietuvos kompozitorių sąjunga.

 

Kaip visuomet MIDEM į vieną vietą sukviečia daugiau kaip 10 000 muzikos profesionalų – leidėjų, prodiuserių, platintojų, festivalių rengėjų, muzikos agentūrų atstovų iš daugiau nei 85 pasaulio šalių. Kaip ir kasmet, šių metų MIDEM’e rengiama solidi konferencijų programa, MIDEMNET forumas (sausio 22-26 d.), skirtas skaitmeniniam muzikos platinimui, apdovanojimų ceremonijos, daugybė koncertų ir vakarų, kurie paverčia MIDEM ypač patrauklia susitikimų vieta ir nuolat primena, kad gera muzika skatina ir sėkmingą verslą.

 

Lietuvos muzikos eksporto biuras nacionaliniame stende pateiks įvairią informacinę medžiagą, reklaminių leidinių seriją – pop / roko muziką, elektroniką, džiazą, autentišką ir modernizuotą folklorą, klasikinę ir šiuolaikinę muziką pristatančius CD, DVD bei MILC išleistų kompaktinių plokštelių katalogą.

 

MILC inf.

© Muzikos informacijos ir leidybos centras, A. Mickevičiaus 29, 08117 Vilnius, tel: (8 5) 272 69 86. Siųskite klausimus / komentarus adresu info@mic.lt
Visos tekstų, nuotraukų, logotipų, muzikos, iliustracijų teisės yra saugomos įstatymų. Medžiagą galima naudoti autorių ir atlikėjų reklamos tikslais, tačiau būtina minėti autorių ir šaltinį, jei jie yra žinomi. Jei tokių nuorodų nėra, šaltinis yra Muzikos informacijos ir leidybos centras (MILC).