Sekite naujienas:
English
LATGA-A | IAMIC 
 
   
  Titulinis > Naujienos > Išrinktas Elektroninių ir kompiuterinių kūrinių konkurso nugalėtojas
 
 
Klasikinė / Šiuolaikinė
Džiazas
Folk / World / Country
Pop / Rock / Urban
Elektroninė
Senoji estrada

Mūsų adresas

NAUJIENOS

2013-04-08

Išrinktas Elektroninių ir kompiuterinių kūrinių konkurso nugalėtojas [Klasikinė / Šiuolaikinė]


2013 m. balandžio 7 d. Lietuvos muzikos ir teatro akademijos (LMTA) II rūmuose įvyko pirmasis Lietuvoje Elektroninių ir kompiuterinių kūrinių konkursas, kurį surengė LMTA Muzikos inovacijų studijų centras ir festivalis „Jauna muzika". Konkurso tema - XXI a. virtualieji instrumentai (Pianoteq, Scala...) ir kalendoriniai ciklai bei tekstai (skaitmeninis reveransas Kristijono Donelaičio jubiliejiniams metams).

Konkurse rungėsi 14 skaitmeninio formato kompozicijų, kurių autoriai - Lietuvos universitetų ir akademijų studentai, absolventai ir dėstytojai. Pagal nuostatus konkurse buvo renkamas vienas geriausias kūrinys. Jį rinko klausytojai salėje (balsuodami mobiliaisiais telefonais - SMS) ir pasaulio elektroninės muzikos gerbėjai interneto transliacijos metu.

 

Daugiausia salės ir interneto klausytojų balsų pelnė Juliaus Aglinsko „Fragmentai" dviems virtualioms klaviatūroms. Nugalėtojui įteikta 2013 metų Muzikos inovacijų premija ir Lietuvos kompozitorių sąjungos įsteigtas 1000 litų piniginis prizas. Julius Aglinskas šiuo metu studijuoja kompoziciją Lietuvos muzikos ir teatro akademijos magistrantūroje, prof. Ryčio Mažulio klasėje.

 

Konkursą internetu stebėjo ir balsavime dalyvavo 14 šalių internautai.

 

Konkurso partneriai - STAGE WORKS.LT ir Graco (Austrija) Menų universiteto Elektroninės muzikos ir akustikos institutas.

 

Premijuoto kūrinio galite pasiklausyti čia.

 

LKS inf.

© Muzikos informacijos ir leidybos centras, A. Mickevičiaus 29, 08117 Vilnius, tel: (8 5) 272 69 86. Siųskite klausimus / komentarus adresu [email protected]
Visos tekstų, nuotraukų, logotipų, muzikos, iliustracijų teisės yra saugomos įstatymų. Medžiagą galima naudoti autorių ir atlikėjų reklamos tikslais, tačiau būtina minėti autorių ir šaltinį, jei jie yra žinomi. Jei tokių nuorodų nėra, šaltinis yra Muzikos informacijos ir leidybos centras (MILC).