Britų taryba ir Lietuvos muzikos eksporto biuras š.m. gegužės 24-25 d. Forum Palace rengia Baltijos muzikos industrijos konferenciją 2007.
Siekiant išplėsti renginio geografiją ir poveikį Baltijos šalių muzikos industrijos plėtrai, šiemet šis renginys, kelis metus organizuotas Rygoje, keliasi į Vilnių.
Baltijos muzikos industrijos konferencija yra unikalus regioninis muzikos profesionalų forumas, puiki galimybė susitikti su muzikos industrijos ekspertais iš Jungtinės Karalystės ir kitų šalių.
• Naujausi globalios muzikos pramonės pokyčiai
• Naujos idėjos
• Susitikimai su ekspertais
• Nauji kontaktai
• Baltijos regiono ryšių stiprinimas
• Potencialių partnerių bei užsakovų paieška
KONFERENCIJOS PROGRAMA
Ketvirtadienis, gegužės 24 d.
0900 – 1000 Dalyvių registracija
1000 – 1020 Konferencijos atidarymas
1020 – 1140 Pirmoji sesija: Ar atlikėjui šiandien reikalinga įrašų kompanija?
Šiandien daugelis atlikėjų patys leidžiasi kompaktinius diskus ir juos platina, įgyvendina viešųjų ryšių kampanijas, parduoda savo muziką internetu. Tad koks šiandien yra įrašų kompanijų vaidmuo? Gal jos tėra praeities reliktas? Sesijoje susidurs sėkmingai savarankiškai egzistuojančios britų grupės Marillion atstovas Erik Nielsen bei pagrindinės įrašų kompanijos Warner atstovas Rytų Europos šalims Jaro Slavik.
Erik Nielsen, Marillion, Jungtinė Karalystė
Jaro Slavik, Warner Music Austria
Grandmaster Gareth, Misty’s Big Adventure, Jungtinė Karalystė
1140 – 1200 Pertrauka
1200 – 1300 Case Study 1: Kuriant infrastruktūrą už ES lėšas:
The Nerve Centre Deryje (Šiaurės Airija) kūrimas ir įtaka vietinės
muzikos industrijos plėtrai
Kokiu būdu sukurti palankias sąlygas muzikos raidai, mokymams, repeticijoms, kaip padėti jaunoms augančioms grupėms, prodiuseriams bei garso įrašų studijų inžinieriams? Sesijoje bus aptariamas konkretus pavyzdys – su ES pagalba įkurtas jaunimo kultūros centras Deryje, Šiaurės Airijoje, vienas sėkmingiausiai dirbančių kultūros centrų, darantis didelę įtaką viso regiono muzikos industrijos plėtrai.
Tony Doherty, The Nerve Centre, Šiaurės Airija
1300 – 1430 Pietų pertrauka
1430 – 1545 Antroji sesija: Gyvosios muzikos scena:
kaip užtikrinti jos gyvybingumą ir kodėl tai svarbu
Krentant įrašų pardavimams, gyvosios muzikos scena išgyvena tikrą pakilimą, daugelyje šalių gyvosios muzikos rinka sparčiai didėja. Sesijoje bus lyginamos gyvosios muzikos scenos Jungtinėje Karalystėje ir Baltijos kraštuose, kokiu būdu šioje srityje koegzistuoja įvairūs sektoriai ir kodėl gyvosios muzikos scena yra itin svarbi visos muzikos industrijos raidai.
Allan North, Plum Music, Jungtinė Karalystė
Bryn Ormrod, Barbican Centre, Jungtinė Karalystė
1545 – 1615 Case Study 2:
Kokia šiandien yra muzikos industrijos situacija Baltijos šalyse?
Latvia – Natalie Gorochova, Buckinghamshire Chilterns University College
1615 – 1645 Pertrauka
1645 – 1800 Trečioji sesija: Grupės, prekiniai ženklai ir fanai –
nauji pajamų šaltiniai ir reklaminės galimybės
Kokie yra nauji pajamų šaltiniai mažėjant įrašų pardavimams? Sesijoje bus aptariamas gana prieštaringas atlikėjo ir prekiniu ženklu paremtos rinkodaros ryšys: kokia tokio bendradarbiavimo nauda ir kokie trūkumai? Kokie yra geriausi tokio bendradarbiavimo pavyzdžiai?
Dominic Hodge, Frukt Ltd, Jungtinė Karalystė
Guna Zučika, Brainstorm, Latvija
Lauras Lučiūnas, Monako produkcija, Lietuva
Konferencijos kalba – anglų, klausimai bei diskusiniai komentarai gali būti verčiami į anglų k.
BMIC BUZZ BANDS: Pop / Rock / Electronica / Dance Showcases
Galaxy
Konstitucijos pr. 26
20.00 ROCK/POP SHOWCASE
Brainers (LT)
Under Marié (EE)
Double Faced Eels (LV)
dr. Green (LT)
Pieno lazeriai (LT)
also Go Gaga VJs & DJs (LT)
& special guest
Misty's Big Adventure (UK)
Gravity
Jasinskio str. 16
23.00 DANCE/ELECTRONIC SHOWCASE
Martinez Gonzalez (LV)
Def. Räädu & J.O.C (EE)
Golden Parazyth (LT)
Fusedmarc (LT)
NGC-5128 (LV)
& special guest
UK turntable champion JFB
Bilietus į abu koncertus galima įsigyti Tiketoje. Bilieto kaina 18 Lt
Bilietą į Gravity galima įsigyti klube prieš koncertą. Bilieto kaina 10 Lt
Penktadienis, gegužės 25 d.
1000 – 1100 Case Study 3: Internetinis platinimas ir rinkodara:
būti išgirstam pasaulio skaitmeninėje prekyvietėje
Internetas teikia neišsemiamas reklamos galimybes, tačiau kaip išssiskirti tarp 1,400,000 MySpace (2006 m.) užsiregistravusių atlikėjų ir grupių? Ne sykį pripažintos geriausia britų įrašų kompanija Domino Records atstovas John Dyer papasakos Arctic Monkeys debiutinio albumo sėkmės istoriją bei pateiks savo versiją apie reklamines galimybes internete, mitus bei tikrovę.
John Dyer, Domino Records, Jungtinė Karalystė
1100 – 1300 Ketvirtoji sesija: BMIC grupių aptarimas – apskritas stalas
Jaro Slavik, Warner Music Austria
John Cloud, Head of Playground Label & International, Švedija
Mark Bona, Sziget Festival, Vengrija
Sarah Turtle, Plum Music, Jungtinė Karalystė
Tony Doherty, the Nerve Centre, Šiaurės Airija
Bryn Ormrod, Barbican Centre, Jungtinė Karalystė
Ramūnas Zilnys, Lietuvos rytas
BMIC grupių aptarimo metu užsienio ekspertai, įrašų kompanijų, festivalių, klubų bei kultūros centrų atstovai išsakys savo nuomonę apie kiekvieną BMIC koncertų metu pasirodžiusią grupę. Klausytojai taip pat kviečiami aktyviai dalyvauti (kaip ir visose kitose sesijose).
1300 – 1430 Pietų pertrauka
1430 – 1545 Penktoji sesija: Įrašų pardavimas 21 amžiuje –
senos technologijos, naujos technologijos, sėkmės istorijos ir klaidos
Tradicinės įrašų parduotuvės skundžiasi mažėjančiais pardavimais, bet ar tikrai internetinė prekyba šiandien yra reali alternatyva? Ar apskritai verta prekiauti muzika internete? Kokie yra sėkmingiausi skaitmeninės prekybos būdai ir kokius pasirinkti? Susipažinkite su skaitmeninės prekybos naujienomis ir sulaukite atsakymų ir savo klausimus.
Anders Hjelmtorp, Music Export Sweden
Tom Panton, Bleep.com, Jungtinė Karalystė
Csaba Nasz, Warner Music, Vengrija
1545 – 1615 Pertrauka
1615 – 1730 Šeštoji sesija: Muzika kaip turizmas? Festivalių svarba 21 amžiuje
Daugybė naujų festivalių Europoje pelnosi iš kylančio “festivalinio” turizmo.
Jaunoji publika nuolat keliauja į festivalius, kur jie bevyktų – Ispanijoje, Vengrijoje ar Jungtinėje Karalystėje. Kokie yra svarbiausi sėkmingo festivalio komponentai? Ambicinga programa, nedidelės kainos ar pridėtinė turizmo vertė? Ar dideli ir skambių vardų programose pilni festivaliai yra sėkmingesni nei mažesni nišiniai renginiai? Kokios yra specifinės Baltijos regiono problemos rengiant didelį tarptautinį festivalį?
Jozsef Kardos, Szigeto festivalis, Vengrija
Dovydas Bluvšteinas, B2gether, Lietuva
Kino teatras Skalvija
A. Goštauto g. 2/15
1900 – 2100
Vizualizuojant garsą – apskritas stalas
Antenna. UK videoklipų demonstravimas ir diskusija
Vidmantas Čepkauskas, MTV Baltic
Tomas Ramanauskas, MTV Baltic
Giles Williams, MTV Emerging Markets
Vaidas Stackevičius, M.P.3 Agency
Apskritojo stalo tikslas – aptarti su muzikos videoklipų kūryba ir sklaida susijusias problemas. Kokie yra svarbiausi sėkmingo videoklipo komponentai? Ar tikrai sėkmė priklauso nuo didelio biudžeto ir ambicingo įgyvendinimo? Iš kitos pusės – kiek svarbus yra videoklipo kūrimas atlikėjui? Kokie čia slypi trūkumai ir neišnaudotos galimybės?
l’amour: muzikos ir kokteilių baras
Vokiečių g. 2
2200 - ........ Final l’amour Party with Misty’s Big Adventure (Jungtinė Karalystė)
Gravity
J.Jasinskio g. 16
2200 - 0500 Oldskool vs Newskool: Ethan Reid (UK), Jeff Metal (UK),
Emery (LT), Quazar (LT), Ske (LT)
50% nuolaida konferencijos dalyviams: 15Lt
Konferencijos mokestis
Konferencijos mokestis – 70 Lt. Į šį mokestį įeina įėjimas į visus konferencijos renginius, abu koncertus klubuose Galaxy ir Gravity, kavos pertraukėlės bei konferencijos paketas.
Registracija
Bilietus į konferenciją galite įsigyti http://www.tiketa.lt/ (tiesioginė nuoroda į renginį) arba visose Tiketa kasose.
Įsigyję elektroninį bilietą išsaugokite jį savo kompiuteryje, užpildykite konferencijos registracijos formą (apačioje) ir išssiųskite abu dokumentus (bilietą ir registracijos anketą) elektroniniu paštu rimante@mic.lt
Įsigiję bilietą kasoje, užpildytą registracijos formą ir bilieto kopiją persiųskite faksu 5 212 0939.
Registracija be bilieto negalioja.
Užsiregistravę konferencijos dalyviai savo dalyvio kortelę galės atsiimti prieš renginio pradžią.
Registruotis į renginį galima iki gegužės 18 d., 2007.
Po šios datos bilietus bus galima įsigyti tik Tiketa kasose ir registruotis prieš pat renginį. Bilieto kaina – 120 Lt.
Žiniasklaida
Žiniasklaidos atstovų, pageidaujančių akredituotis renginyje, prašome užpildyti registracijos formą ir siųsti ją elektroniniu paštu daiva@mic.lt
Informacija
Išsami konferencijos ir koncertų programa netrukus bus paskelbta internetiniuose puslapiuose:
http://www.britishcouncil.lv/bmic
http://www.mxl.lt
Konferencijos organizatoriai
Baltijos muzikos industrijos konferencija yra Britų tarybos ir Music Export Lithuania iniciatyva. Konferencijos partneriai – Latvijos muzikos prodiuserių asociacija (LaMPA) ir Music Export Estonia, LATGA-A, Gravity, Lietuvos kultūros ir sporto rėmimo fondas.
Konferencijos viešbutis: Holiday Inn Vilnius
Informaciniai rėmėjai: Verslo žinios, Pravda, ZIP FM, balsas.lt, Urbanation