Sekite naujienas:
English
LATGA-A | IAMIC 
 
   
  Titulinis >
 
 
Klasikinė / Šiuolaikinė
Džiazas
Folk / World / Country
Pop / Rock / Urban
Elektroninė
Senoji estrada

Mūsų adresas

RENGINIAI

2007-05-24 -- 2007-05-25

BALTIJOS MUZIKOS INDUSTRIJOS KONFERENCIJA


Britų taryba ir Lietuvos muzikos eksporto biuras š.m. gegužės 24-25 d.  Forum Palace rengia Baltijos muzikos industrijos konferenciją 2007.

 

Siekiant išplėsti renginio geografiją ir poveikį Baltijos šalių muzikos industrijos plėtrai, šiemet šis renginys, kelis metus organizuotas Rygoje, keliasi į Vilnių.

 

Baltijos muzikos industrijos konferencija yra unikalus regioninis muzikos profesionalų forumas, puiki galimybė susitikti su muzikos industrijos ekspertais iš Jungtinės Karalystės ir kitų šalių.

 

 

 

• Naujausi globalios muzikos pramonės pokyčiai
• Naujos idėjos
• Susitikimai su ekspertais
• Nauji kontaktai
• Baltijos regiono ryšių stiprinimas
• Potencialių partnerių bei užsakovų paieška

 

 

KONFERENCIJOS PROGRAMA

 

 

Ketvirtadienis, gegužės 24 d.

 

 

0900 – 1000         Dalyvių registracija

 

1000 – 1020       Konferencijos atidarymas

 

1020 – 1140       Pirmoji sesija: Ar atlikėjui šiandien reikalinga įrašų kompanija?

 

Šiandien daugelis atlikėjų patys leidžiasi kompaktinius diskus ir juos platina, įgyvendina viešųjų ryšių kampanijas, parduoda savo muziką internetu. Tad koks šiandien yra įrašų kompanijų vaidmuo? Gal jos tėra praeities reliktas? Sesijoje susidurs sėkmingai savarankiškai egzistuojančios britų grupės Marillion atstovas Erik Nielsen bei pagrindinės įrašų kompanijos Warner atstovas Rytų Europos šalims Jaro Slavik.

 

Erik Nielsen, Marillion, Jungtinė Karalystė
Jaro Slavik, Warner Music Austria

Grandmaster Gareth, Misty’s Big Adventure, Jungtinė Karalystė

 

 

1140 – 1200  Pertrauka

 

 

1200 – 1300        Case Study 1:  Kuriant infrastruktūrą už ES lėšas:

                              The Nerve Centre Deryje (Šiaurės Airija) kūrimas ir įtaka vietinės

                              muzikos industrijos plėtrai

 

Kokiu būdu sukurti palankias sąlygas muzikos raidai, mokymams, repeticijoms, kaip padėti jaunoms augančioms grupėms, prodiuseriams bei garso įrašų studijų inžinieriams? Sesijoje bus aptariamas konkretus pavyzdys – su ES pagalba įkurtas jaunimo kultūros centras Deryje, Šiaurės Airijoje, vienas sėkmingiausiai dirbančių kultūros centrų, darantis didelę įtaką viso regiono muzikos industrijos plėtrai.

 

Tony Doherty, The Nerve Centre, Šiaurės Airija

 

 

1300 – 1430          Pietų pertrauka

 

 

1430 – 1545        Antroji sesija: Gyvosios muzikos scena:

                              kaip užtikrinti jos gyvybingumą ir kodėl tai svarbu

 

Krentant įrašų pardavimams, gyvosios muzikos scena išgyvena tikrą pakilimą, daugelyje šalių gyvosios muzikos rinka sparčiai didėja. Sesijoje bus lyginamos gyvosios muzikos scenos Jungtinėje Karalystėje ir Baltijos kraštuose, kokiu būdu šioje srityje koegzistuoja įvairūs sektoriai ir kodėl gyvosios muzikos scena yra itin svarbi visos muzikos industrijos raidai. 

 

Allan North, Plum Music, Jungtinė Karalystė
Bryn Ormrod,
Barbican Centre, Jungtinė Karalystė

 

1545 – 1615         Case Study 2:

                               Kokia šiandien yra muzikos industrijos situacija Baltijos šalyse?

 

Latvia – Natalie Gorochova, Buckinghamshire Chilterns University College

 

 

1615 – 1645           Pertrauka

 

 

1645 – 1800         Trečioji sesija: Grupės, prekiniai ženklai ir fanai – 

                               nauji pajamų šaltiniai ir reklaminės galimybės

 

Kokie yra nauji pajamų šaltiniai mažėjant įrašų pardavimams? Sesijoje bus aptariamas gana prieštaringas atlikėjo ir prekiniu ženklu paremtos rinkodaros ryšys: kokia tokio bendradarbiavimo nauda ir kokie trūkumai? Kokie yra geriausi tokio bendradarbiavimo pavyzdžiai?  

 

Dominic Hodge, Frukt Ltd, Jungtinė Karalystė
Guna Zučika,
Brainstorm, Latvija

Lauras Lučiūnas, Monako produkcija, Lietuva

 

 

Konferencijos kalba – anglų, klausimai bei diskusiniai komentarai gali būti verčiami į anglų k.

 

 

BMIC BUZZ BANDS: Pop / Rock / Electronica / Dance Showcases

 

Galaxy

Konstitucijos pr. 26

 

20.00                   ROCK/POP SHOWCASE

                            Brainers (LT)

                            Under Marié (EE)

                            Double Faced Eels (LV)

                            dr. Green (LT)
                           
Pieno lazeriai (LT)
                         

                           also Go Gaga VJs & DJs (LT)

 

                            & special guest
                           
Misty's Big Adventure (UK)

 

Gravity

Jasinskio str. 16


23.00                     DANCE/ELECTRONIC SHOWCASE

                              Martinez Gonzalez (LV) 

                              Def. Räädu & J.O.C (EE)
                              
Golden Parazyth (LT)   

                              Fusedmarc (LT)
                              
NGC-5128 (LV)
                              

                              & special guest
                              UK turntable champion JFB

 

Bilietus į abu koncertus galima įsigyti Tiketoje. Bilieto kaina 18 Lt

Bilietą į Gravity galima įsigyti klube prieš koncertą. Bilieto kaina 10 Lt

 

 

Penktadienis, gegužės 25 d.

 

 

1000 – 1100         Case Study 3: Internetinis platinimas ir rinkodara:

                               būti išgirstam pasaulio skaitmeninėje prekyvietėje

 

Internetas teikia neišsemiamas reklamos galimybes, tačiau kaip išssiskirti tarp 1,400,000 MySpace (2006 m.) užsiregistravusių atlikėjų ir grupių? Ne sykį pripažintos geriausia britų įrašų kompanija Domino Records atstovas John Dyer papasakos Arctic Monkeys debiutinio albumo sėkmės istoriją  bei pateiks savo versiją apie reklamines galimybes internete, mitus bei tikrovę.

 

John Dyer, Domino Records, Jungtinė Karalystė

 

1100 – 1300         Ketvirtoji sesija: BMIC grupių aptarimas – apskritas stalas

 

Jaro Slavik, Warner Music Austria
John Cloud, Head of Playground Label & International, Švedija
Mark Bona, Sziget Festival, Vengrija
Sarah Turtle, Plum Music, Jungtinė Karalystė
Tony Doherty, the Nerve Centre, Šiaurės Airija

Bryn Ormrod, Barbican Centre, Jungtinė Karalystė
Ramūnas Zilnys, Lietuvos rytas

 

BMIC grupių aptarimo metu užsienio ekspertai, įrašų kompanijų, festivalių, klubų bei kultūros centrų atstovai išsakys savo nuomonę apie kiekvieną BMIC koncertų metu pasirodžiusią grupę. Klausytojai taip pat kviečiami aktyviai dalyvauti (kaip ir visose kitose sesijose).

 

 

1300 – 1430           Pietų pertrauka

 

 

1430 – 1545         Penktoji sesija: Įrašų pardavimas 21 amžiuje –

                               senos technologijos, naujos technologijos, sėkmės istorijos ir klaidos

 

Tradicinės įrašų parduotuvės skundžiasi mažėjančiais pardavimais, bet ar tikrai internetinė prekyba šiandien yra reali alternatyva? Ar apskritai verta prekiauti muzika internete? Kokie yra sėkmingiausi skaitmeninės prekybos būdai ir kokius pasirinkti? Susipažinkite su skaitmeninės prekybos naujienomis ir sulaukite atsakymų ir savo klausimus.

 

Anders Hjelmtorp, Music Export Sweden

Tom Panton, Bleep.com, Jungtinė Karalystė

Csaba Nasz, Warner Music, Vengrija

 

 

1545 – 1615           Pertrauka

 

 

1615 – 1730         Šeštoji sesija: Muzika kaip turizmas? Festivalių svarba 21 amžiuje

 

Daugybė naujų festivalių Europoje pelnosi iš kylančio “festivalinio” turizmo.
Jaunoji publika nuolat keliauja į festivalius, kur jie bevyktų – Ispanijoje, Vengrijoje ar Jungtinėje Karalystėje. Kokie yra svarbiausi sėkmingo festivalio komponentai? Ambicinga programa, nedidelės kainos ar pridėtinė turizmo vertė? Ar dideli ir skambių vardų programose pilni festivaliai yra sėkmingesni nei mažesni nišiniai renginiai? Kokios yra specifinės Baltijos regiono problemos rengiant didelį tarptautinį festivalį?

 

Jozsef Kardos, Szigeto festivalis, Vengrija
Dovydas Bluvšteinas, B2gether, Lietuva


Kino teatras Skalvija
A. Goštauto g.  2/15

 

1900 – 2100         

 

Vizualizuojant garsą – apskritas stalas

Antenna. UK videoklipų demonstravimas ir diskusija

Vidmantas Čepkauskas, MTV Baltic

Tomas Ramanauskas, MTV Baltic

Giles Williams, MTV Emerging Markets

Vaidas Stackevičius, M.P.3 Agency

 

Apskritojo stalo tikslas – aptarti su muzikos videoklipų kūryba ir sklaida susijusias problemas. Kokie yra svarbiausi sėkmingo videoklipo komponentai? Ar tikrai sėkmė priklauso nuo didelio biudžeto ir ambicingo įgyvendinimo? Iš kitos pusės – kiek svarbus yra videoklipo kūrimas atlikėjui? Kokie čia slypi trūkumai ir neišnaudotos galimybės?

 

 

l’amour: muzikos ir kokteilių baras
Vokiečių g. 2

 

2200 - ........           Final l’amour Party with Misty’s Big Adventure (Jungtinė Karalystė)

 

 

Gravity

J.Jasinskio g. 16

 

2200 - 0500         Oldskool vs Newskool: Ethan Reid (UK), Jeff Metal (UK),

                               Emery (LT), Quazar (LT), Ske (LT)

                               50% nuolaida konferencijos dalyviams: 15Lt

 

 

 

Konferencijos mokestis


Konferencijos mokestis – 70 Lt. Į šį mokestį įeina įėjimas į visus konferencijos renginius, abu koncertus klubuose Galaxy ir Gravity, kavos pertraukėlės bei konferencijos paketas.


Registracija


Bilietus į konferenciją galite įsigyti http://www.tiketa.lt/ (tiesioginė nuoroda į renginį) arba visose Tiketa kasose.


Įsigyję elektroninį bilietą išsaugokite jį savo kompiuteryje, užpildykite konferencijos registracijos formą (apačioje) ir išssiųskite abu dokumentus (bilietą ir registracijos anketą) elektroniniu paštu [email protected]


Įsigiję bilietą kasoje, užpildytą registracijos formą ir bilieto kopiją persiųskite faksu 5 212 0939.

 

Registracija be bilieto negalioja.


Užsiregistravę konferencijos dalyviai savo dalyvio kortelę galės atsiimti prieš renginio pradžią.


Registruotis į renginį galima iki gegužės 18 d., 2007.
Po šios datos bilietus bus galima įsigyti tik Tiketa kasose ir registruotis prieš pat renginį. Bilieto kaina – 120 Lt.

 

Žiniasklaida


Žiniasklaidos atstovų, pageidaujančių akredituotis renginyje, prašome užpildyti registracijos formą ir siųsti ją elektroniniu paštu [email protected]

 

Informacija


Išsami konferencijos ir koncertų programa netrukus bus paskelbta internetiniuose puslapiuose:


http://www.britishcouncil.lv/bmic
http://www.mxl.lt

 

Konferencijos organizatoriai

 

 

 

Baltijos muzikos industrijos konferencija yra Britų tarybos ir Music Export Lithuania iniciatyva. Konferencijos partneriai – Latvijos muzikos prodiuserių asociacija (LaMPA) ir Music Export Estonia, LATGA-A, Gravity, Lietuvos kultūros ir sporto rėmimo fondas.

 

Konferencijos viešbutis: Holiday Inn Vilnius

 

Informaciniai rėmėjai: Verslo žinios, Pravda, ZIP FM, balsas.lt, Urbanation


Prikabinti failai

© Muzikos informacijos ir leidybos centras, A. Mickevičiaus 29, 08117 Vilnius, tel: (8 5) 272 69 86. Siųskite klausimus / komentarus adresu [email protected]
Visos tekstų, nuotraukų, logotipų, muzikos, iliustracijų teisės yra saugomos įstatymų. Medžiagą galima naudoti autorių ir atlikėjų reklamos tikslais, tačiau būtina minėti autorių ir šaltinį, jei jie yra žinomi. Jei tokių nuorodų nėra, šaltinis yra Muzikos informacijos ir leidybos centras (MILC).