Diana Čemerytė (g. 1974) 1990-1994 m. studijavo muzikos teoriją ir kompoziciją Vilniaus konservatorijoje pas Teisutį Makačiną, 1993-1994 m. privačiai mokėsi kompozicijos pas Rytį Mažulį. 1994-2000 m. studijavo Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, prof. Osvaldo Balakausko kompozicijos klasėje. 1998-2001 m. - muzikos redaktorė ir diktorė Lietuvos radijo trečiojoje programoje "Klasika". Nuo 2001 m. Diana Čemerytė - laisvai kurianti menininkė, šiuo metu gyvena Vokietijoje, Frankfurte prie Maino. 2003-2006 m. studijavo muzikologiją šio miesto Johanno Wolfgango Goethės universitete. 2004-2005 m. gavo Frankfurto prie Maino Mozarto fondo stipendiją.
Nuo 1993 m. kompozitorė nuolat dalyvauja įvairiuose šiuolaikinės muzikos festivaliuose bei koncertuose Lietuvoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje. 1999 m. ji dalyvavo VIII Tarptautiniuose kompozitorių kursuose Bukove (Vokietija), kuriuos vedė kompozitoriai Osvaldas Balakauskas ir Folke Rabe, 2002-2003 m. - grigališkojo choralo kursuose, vedamuose prof. dr. Godehard Joppich (2002 m. Neustadt an der Weinstraße, Vokietija; 2003 m. Kražiai, Lietuva; 2003 m. Seligenstadt, Vokietija), 2003 m. - Europos kamerinės muzikos dienose Ravensbriuke (Vokietija), 2004 ir 2006 m. - vasaros naujosios muzikos kursuose Darmštate (Vokietija), kuriuos vedė kompozitoriai Brian Ferneyhough, Toshio Hosokawa, Georg Friedrich Haas, Tadeusz Wielecki, Helmut Lachenmann, Beat Furrer, Adriana Hölszky ir kiti. 1997 m. Dianos Čemerytės opera vaikams "Dangus ant žemės" buvo pastatyta Panevėžio J. Miltinio dramos teatre. 2001 m. kompozitorė gavo Bukovo Meno ir kultūros rėmimo draugijos užsakymą kūriniui "Ave Maris Stella, oder zehn Minuten mit Organum", 2003 m. Brandenburgo žemės Kultūros ministerija jai užsakė kompoziciją "Lamentation", 2005 m. festivalis "Kasseler Musiktage" - kompoziciją "Bild ohne Rahmen".
Pasak kompozitoriaus Ryčio Mažulio, Dianos Čemerytės kūrybai "būdingas asketiškumas, skaidri ir išgryninta, redukuota muzikinė struktūra. Gal tai diktuoja kompozitorės dėmesys senųjų istorinių epochų muzikai arba grigališkojo giedojimo studijos. Atkreipčiau dėmesį į savitą muzikinės erdvės organizaciją, struktūros sluoksniavimo erdvėje idėjas, skambesio "gelmės" išgavimą - tam tikra prasme polifoninį mąstymo būdą. Kompozitorės magistrės teoriniame darbe nagrinėjamos dvasingumo muzikoje problemos postmodernistiniame kontekste - tai, man regis, labai siejasi su tuo, ką praktiškai Diana mėgina realizuoti kaip kompozitorė".